Retur- og refusionspolitik

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret når du handler hos K-Beauty Danmark.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Du skal inden for denne periode give os besked om, at du ønsker at fortryde købet. Du kan sende en mail til info@k-beautydanmark.dk.

Vigtige bemærkninger om fortrydelsesret

  • Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen - du skal give os tydelig meddelelse
  • Hvis du har købt flere varer i samme ordre, kan du nøjes med at returnere enkelte varer
  • Ved delvis returnering får du ikke fragtomkostninger retur

Undtagelser fra fortrydelsesretten

Fortrydelsesretten gælder ikke for:

  • Forseglede varer, der af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt efter leveringen

Sådan returnerer du din vare

Returadresse:

Skriv til kundeservice og så sender vi dig hurtigt en retur adresse. tak.

Returneringsprocedure

  1. Pak varen forsvarligt ind i original emballage
  2. Vedlæg en kopi af din faktura
  3. Send pakken til ovenstående adresse
  4. Gem kvittering for afsendelse

HUSK at få en kvittering for indlevering af pakken.

Vigtige forsendelsesregler

  • Forsendelsesmetode: Du vælger selv fragtfirma, men vi anbefaler forsikret forsendelse med track & trace
  • Ansvar: Du bærer ansvaret for pakken indtil vi har modtaget den
  • Omkostninger: Du skal selv betale returneringsomkostningerne
  • Tidsfrist: Varen skal returneres uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter fortrydelse

Bemærk: Vi accepterer IKKE:

  • Returpost sendt til postbutik eller pakkeboks
  • Pakker sendt pr. efterkrav
  • Pakker uden omdeling

Varens stand ved returnering

Du må undersøge varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Varen skal returneres i original emballage og uden tegn på at have været brugt.

Acceptabel håndtering

  • Undersøgelse af varens art og egenskaber
  • Forsigtig afprøvning uden at beskadige varen
  • Håndtering der ikke går ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens egenskaber

Hvis varen er brugt mere end nødvendigt, kan du risikere:

  • Kun at få delvis refundering
  • Ingen refundering hvis varen er beskadiget eller forringet væsentligt i værdi

Tilbagebetaling

  • Du får det fulde beløb tilbage, inklusiv leveringsomkostninger (ved standardlevering)
  • Tilbagebetaling sker med samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet
  • Refundering sker senest 14 dage efter vi har modtaget din fortrydelse
  • Vi kan tilbageholde beløbet indtil vi har modtaget varen eller dokumentation for returnering

Reklamationsret

Du har 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven.

Dette dækker reklamationsretten

  • Fabrikationsfejl og mangler
  • Varer der ikke lever op til det lovede
  • Fejl der ikke skyldes almindelig slitage eller forkert brug

Ved reklamation

  • Kontakt os så hurtigt som muligt efter du opdager fejlen
  • Reklamation inden for to måneder er altid rettidig
  • Beskriv problemet så detaljeret som muligt
  • Vi refunderer rimelige fragtomkostninger ved berettiget reklamation

Ansvarsbegrænsning

Vores ansvar for enhver form for krav, herunder direkte og indirekte tab, er begrænset til dækningen i henhold til vores gældende forsikringsbetingelser.

Uanset kravets art eller omfang kan vores ansvar ikke overstige de beløb, som vores forsikring dækker.

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, kan du kontakte:

K-Beauty Danmark

Email: info@k-beautydanmark.dk
Skriv til kundeservice

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

For at kunne klage skal varen have kostet mindst 1.110 kr. (720 kr. for tøj og sko) og højst 100.000 kr.

EU-borgere kan også bruge EU's online klageportal:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Standardfortrydelsesformular

Skriv til kundeservice så sender vi en fortrydelse formular med det samme.